Mijn Kliniek Header rest

Veelgestelde vragen

Wordt de behandeling vergoed door mijn zorgverzekeraar?
Voor uitgebreide informatie over vergoedingen: vergoedingen

Waarom niet gewoon naar het ziekenhuis voor deze onderzoeken
Er verandert veel in het zorglandschap van Nederland. Door allerlei factoren moet de zorg heringericht worden om te voorkomen dat de zorg niet meer bereikbaar is voor u als patiënt. Als gevolg hiervan verdwijnt de laagcomplexe zorg steeds vaker uit het ziekenhuis richting de huisarts. Mijn Kliniek wil u de kwaliteit van het ziekenhuis aanbieden dichter bij uw huis en bij uw huisarts. Dit heeft een aantal voordelen zoals dat u niet onnodig naar het ziekenhuis hoeft af te reizen, uw huisarts nauw betrokken blijft bij uw zorgproces. Daarnaast kunnen we door de nauwe samenwerking met het ziekenhuis laagdrempelig overleggen met een van de vaatchirurgen.

Levert Mijn Kliniek dezelfde kwaliteit als in het ziekenhuis?
Ja alle medewerkers hebben jaren lange ervaring in het ziekenhuis of in het academische ziekenhuis. Wij kunnen op locatie dezelfde kwaliteit leveren als in het ziekenhuis, ons apparatuur is hiervoor geschikt.  Door de nauwe samenwerking met het ziekenhuis kunnen we u ook sneller op de juiste plaats binnen het ziekenhuis krijgen omdat Mijn Kliniek fungeert als uw casemanager. We zullen als het nodig is uw gezondheidsprobleem in het multidisciplinair overleg ( een overleg met verschillende medisch specialisten) bespreken en de uitslag daarvan met u doornemen. Als er een behandeling noodzakelijk is zullen wij u doorverwijzen naar de juiste behandelaar in een behandelcentrum van uw keuze.

Wat is precies een physician assistant?
Een physician assistant is een zorgprofessional die u overal in de zorg kunt tegenkomen. Zij nemen taken over van uw arts in met name de laagcomplexe zorgvragen. Voor een uitgebreide uitleg over de physician assistant verwijzen we u naar de volgende website zorgmasters.nl/patient

Ik ben niet tevreden, hoe laat ik dat jullie weten?

Ondanks dat wij er alles aan willen doen om uw bezoek aan een van onze centra zo goed mogelijk te laten verlopen, kan het soms anders ervaren worden. MijnKliniek wil graag onze service steeds verder verbeteren. Uw feedback is voor ons waardevol, ook als u niet of niet helemaal tevreden bent. Hieronder wordt beschreven hoe u een klacht kunt indienen en hoe de klachtenbehandeling plaatsvindt, bij wie u de klacht kunt neerleggen en wat u daarvan kunt verwachten. U kunt dit lezen in onze klachtenprocedure.

Bent u geïnteresseerd in onze diensten of heeft u vragen?